Księgowość
Zajmujemy się księgowością. Do każdego Klienta podchodzimy w sposób indywidualny. Prowadzimy księgowość zarówno pełną, jak i uproszczoną.
Obsługa firm w ramach księgowości pełnej
Księgowość pełna polega na prowadzeniu ksiąg rachunkowych.
Wykonujemy takie czynności jak:
- rejestracja i aktualizacja danych dotyczących podmiotów gospodarczych
- prowadzenie bieżącej ewidencji operacji gospodarczych
- sporządzanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- opracowywanie sprawozdań dla GUS
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do prowadzenia księgowości pełnej zobowiązane są spółki kapitałowe, komandytowe i komandytowo-akcyjne, a także osoby prawne i przedsiębiorstwa, których przychód netto za poprzedni rok obrotowy przekroczył 2 mln euro.
Na czym polega księgowość uproszczona?
Księgowość uproszczona opiera się na podatkowej księdze przychodów i rozchodów, ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych lub karcie podatkowej.
W ramach księgowości uproszczonej zajmujemy się:
- bieżącą ewidencją dokumentów
- sporządzaniem miesięcznych rozliczeń
- przygotowywaniem deklaracji podatkowych
- prowadzeniem ewidencji środków trwałych i wyposażenia