Księgowość

Zajmujemy się księgowością. Do każdego Klienta podchodzimy w sposób indywidualny. Prowadzimy księgowość zarówno pełną, jak i uproszczoną.

 

Obsługa firm w ramach księgowości pełnej

Księgowość pełna polega na prowadzeniu ksiąg rachunkowych.

Wykonujemy takie czynności jak:

  • rejestracja i aktualizacja danych dotyczących podmiotów gospodarczych
  • prowadzenie bieżącej ewidencji operacji gospodarczych
  • sporządzanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • opracowywanie sprawozdań dla GUS
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do prowadzenia księgowości pełnej zobowiązane są spółki kapitałowe, komandytowe i komandytowo-akcyjne, a także osoby prawne i przedsiębiorstwa, których przychód netto za poprzedni rok obrotowy przekroczył 2 mln euro.

korzystanie z kalkulatora

Na czym polega księgowość uproszczona?

Księgowość uproszczona opiera się na podatkowej księdze przychodów i rozchodów, ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych lub karcie podatkowej.

W ramach księgowości uproszczonej zajmujemy się:

  • bieżącą ewidencją dokumentów
  • sporządzaniem miesięcznych rozliczeń
  • przygotowywaniem deklaracji podatkowych
  • prowadzeniem ewidencji środków trwałych i wyposażenia